Известие

Collapse
No announcement yet.

Не държи на скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
    Задна би трябвало да е по-добре от първа при наклон, заради различното предавателното число. Накъде е наклонът няма значение.
    Това е правилното съждение, но трябва да се има впредвид, че в при някои коли задна е с по-голямо преводно число от първа, но при други е обратното. Какъвто е случаят с 1,9 JTD.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Това е правилното съждение, но трябва да се има впредвид, че в при някои коли задна е с по-голямо преводно число от първа, но при други е обратното. Какъвто е случаят с 1,9 JTD.
      Това не го знаех. Значи за него е първа.
      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
      Аз пък гадая и мисля,че питащия е искал да получи отговор защо на голямо нанагорнище като тръгва на първа и колата му претриса. Това от гледна точка на това което някой му е казал ,че двигателя е заминал.......не бил добър
      Питащият въобще не пита това, но вече се изясни, че няма проблем с колата и може да е спокоен.
      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
      Mazda 6 2.3 2005
      sigpic

      Comment


      • #18
        Аз не знам как така на спиране на нанагорнище се включва задна ! Ако изпусне ръчната с тая задна скорост поставена, колата си тръгва назад като нищо
        Но не искам да изпадам в полемики с хора който пишат ей така ! За мен 1 пост е много подвеждащ или на мен ми изглежда така. Щото така написано ми се струва все едно е някаква 20 годишна блондинка /шоферка /
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          Когато се спира на нанагорнище или нанадолнище и което и да е спиране ! Като спреш се дърпа първо ръчната след това гасиш двигателя !Нещо не ясно ?
          Ако първо си загася двигателя ръчната няма ли да работи )))
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
            Ако първо си загася двигателя ръчната няма ли да работи )))
            Не виждам какво ти е смешно и се хилиш като......
            Разбира се ,че ще работи няма нищо общо с двигателя ! Така е правилно, спираш дърпаш ръчната и после може да продължиш да се хилиш на воля щото може от смеха да забравиш и да си разбиеш муцуната
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
              Аз пък гадая и мисля,че питащия е искал да получи отговор защо на голямо нанагорнище като тръгва на първа и колата му претриса. Това от гледна точка на това което някой му е казал ,че двигателя е заминал.......не бил добър
              Не, въпросът ми беше защо когато паркирам колата и я оставя на скорост, ако наклона е твърде голям започва да изтърва. В смисъл, колата не тръгва плавно надолу, просто на етапи прескача и се отмества с няколко сантиметра напред (или назад, зависи дали по посока баира или надолнището съм спрял). Демек все едно натискам и пускам съединителя, прави едни такива етапни отмествания от мястото си, особено когато я заклатя или бутна по посока наклона. Надявам се тоя път да ме разбра. И определението за блондинката шофьор определено можеше да си го спестиш...

              А иначе от отзивчивостта на всички включили се колеги разбрах, че това не е никакъв проблем, а нормално явление. Явно всеки друг ми е разбрал въпроса, с изключение на теб.
              Last edited by sollider; d.m.y г., 20:23.
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                Не виждам какво ти е смешно и се хилиш като......
                Разбира се ,че ще работи няма нищо общо с двигателя ! Така е правилно, спираш дърпаш ръчната и после може да продължиш да се хилиш на воля щото може от смеха да забравиш и да си разбиеш муцуната
                Ти за моята муцуна не бери грижи. А ми е смешно че даваш на колегата "правилна поредица от операции", която е пълна безсмислица в стил инструктор от 1975 година. Та докато се грижиш за здравето ми вземи си прочети писанието и пробвай да си го изпълниш ако можеш.

                ---------- Post added at 18:36 ---------- Previous post was at 18:27 ----------

                Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                Не, въпросът ми беше защо когато паркирам колата и я оставя на скорост, ако наклона е твърде голям започва да изтърва. В смисъл, колата не тръгва плавно надолу, просто на етапи прескача и се отмества с няколко сантиметра напред (или назад, зависи дали по посока баира или надолнището съм спрял). Демек все едно натискам и пускам съединителя, прави едни такива етапни отмествания от мястото си, особено когато я заклатя или бутна по посока наклона. Надявам се тоя път да ме разбра. И определението за блондинката шофьор определено можеше да си го спестиш...

                А иначе от отзивчивостта на всички включили се колеги разбрах, че това не е никакъв проблем, а нормално явление. Явно всеки друг ми е разбрал въпроса, с изключение на теб.
                В ред си ти е колата колега, пробвай на равно да качиш задните гуми на ръба на бордюр и ще видиш че пак така ще слезе. Но аз лично зимата избягвам ръчната особено за през нощта че да няма неприятни изненади сутрин.
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                  Не, въпросът ми беше защо когато паркирам колата и я оставя на скорост, ако наклона е твърде голям започва да изтърва. В смисъл, колата не тръгва плавно надолу, просто на етапи прескача и се отмества с няколко сантиметра напред (или назад, зависи дали по посока баира или надолнището съм спрял). Демек все едно натискам и пускам съединителя, прави едни такива етапни отмествания от мястото си, особено когато я заклатя или бутна по посока наклона. Надявам се тоя път да ме разбра. И определението за блондинката шофьор определено можеше да си го спестиш...

                  А иначе от отзивчивостта на всички включили се колеги разбрах, че това не е никакъв проблем, а нормално явление. Явно всеки друг ми е разбрал въпроса, с изключение на теб.
                  Да пак не разбрах защо си включил само на скорост след като си паркирал.Къде е ръчната спирачка, защо не е вдигната ? И кола паркирана никога не се остава без да е вдиганата ръчната било то и зимно време!
                  И няма какво да си чета писанията, те са правилни дори да са от 1975 година.Аз така паркирам както съм написал .Явно не се прави разлика между наклон на спускане и наклон на изкачване
                  Last edited by eproHD; d.m.y г., 20:53.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    . И кола паркирана никога не се остава без да е вдиганата ръчната било то и зимно време!
                    Моля ти се спри се, няма нужда от повече съвети в този дух.
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                      Моля ти се спри се, няма нужда от повече съвети в този дух.
                      Мен пък твоите съвети не ми харесват и са подвеждащи ! Това,че си подпираш колата с камък не ме вълнува
                      И накрая не съм поп да ми се молиш !
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        А при -20 като ми замръзнат жилата с вдигната ръчна, какво правим?
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                          А при -20 като ми замръзнат жилата с вдигната ръчна, какво правим?
                          С тези -20 се измества първоначалния замисъл на въпроса ти ! Пусни тема как да паркираме кола при -20 с ръчна или без..ето ти идея за заглавие на темата ! И ще го обсъдим там
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                            С тези -20 се измества първоначалния замисъл на въпроса ти ! Пусни тема как да паркираме кола при -20 с ръчна или без..ето ти идея за заглавие на темата ! И ще го обсъдим там
                            Ти по-горе беше споменал нещо за паркиране с ръчна, независимо за кой сезон става дума. Затова и леко изместих фокуса на темата.
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                              Ти по-горе беше споменал нещо за паркиране с ръчна, независимо за кой сезон става дума. Затова и леко изместих фокуса на темата.
                              Разбрахме се !
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                                Не, въпросът ми беше защо когато паркирам колата и я оставя на скорост, ако наклона е твърде голям започва да изтърва. В смисъл, колата не тръгва плавно надолу, просто на етапи прескача и се отмества с няколко сантиметра напред (или назад, зависи дали по посока баира или надолнището съм спрял). Демек все едно натискам и пускам съединителя, прави едни такива етапни отмествания от мястото си, особено когато я заклатя или бутна по посока наклона. Надявам се тоя път да ме разбра. И определението за блондинката шофьор определено можеше да си го спестиш...

                                А иначе от отзивчивостта на всички включили се колеги разбрах, че това не е никакъв проблем, а нормално явление. Явно всеки друг ми е разбрал въпроса, с изключение на теб.
                                Всеки "тласък" отговаря на четвърт оборот на коляновия вал и представлява "изпускане" от цилиндъра, който е бил в такт "компресия" и задържал до тогава автомобила, последвано от превъртане на вала до достигане на "следващия" цилиндър в края на такт "компресия" и опит за "задържане".
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X